× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 372
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد













عكس هاي قدیمی منتشر شده در سايت‌هاي اينترنتي از بازیکن جدید پرسپولیس با یک مدل حواشی ای برای وی در پی داشته است.






محسن مسلمان كه با پيوستن به پرسپوليس ،
زندگي‌اش در تهران را آغاز كرده، تنها در يك مورد باعث نگراني پرسپوليسي ها
شده، آن هم حاشيه‌هايي است كه هر بازيكن حاضر در پرسپوليس و استقلال را به
سمت خود جذب مي‌كند.




به خصوص كه عكس هاي منتشر شده از محسن مسلمان در سايت‌هاي اينترنتي با
دختري كه گفته مي‌شود نامزد اوست، اخيراً موضوع بحث خيلي از پرسپوليسي ها
قرار گرفته است.










جالب اما اينجاست كه مسلمان با ديدن اين عكس‌ها مي‌گويد: «‌اين عكس‌ها
براي 5 سال پيش است. آن روزها بچه و بي‌تجربه بودم اما حالا ديگر اصلاً اهل
حاشيه نيستم.»

امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 01 آذر 1392 - 23:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: faezeh &


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 1 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
اززززززززززززززش متنفرمممممم پسره ي بيجووووووووووووووووووووووووول
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




شنبه 02 آذر 1392 - 15:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 2 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
هم تيمي سابق من هست
توهين نكن خب
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 02 آذر 1392 - 17:48
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 3 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
با من كه هم تيمي نبوده پس ميتونم توهين كنمممممممممم بعععله
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




شنبه 02 آذر 1392 - 17:56
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 4 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
مياد به تراكتور گل ميزنه ها
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 02 آذر 1392 - 18:34
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 5 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
اااااااااااااااااا اشتباه ميكنههههههههه ميكشمش
هيشكي نميتونه ب تراكتور گل بزنه بخصوص اين پسره اه اه
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




یکشنبه 03 آذر 1392 - 15:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 6 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
مياد گل ميزنه ميفهمي
با پيام هم حرفيدم شايد بياد تبريز و بياد خونمون
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




یکشنبه 03 آذر 1392 - 15:22
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 7 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
واااااااااي حيفه هادي مياري خونتون چيكااااااااااار اخه اينووووووووو

اه اه
احسونو بيار بااااااااا اينو ميخوام چيكار
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




یکشنبه 03 آذر 1392 - 17:51
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 8 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
با پيام همبازي بودم و دوستم
احسان تبريز نيومده
تازگيا مياد
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




یکشنبه 03 آذر 1392 - 19:00
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 9 RE عکس های ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر دردسرساز شد
توروخدااااااااااااا كجااااااااا مياد كي
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




یکشنبه 03 آذر 1392 - 23:56
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :