× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 303
نويسنده پيام
farzad آفلاين


ارسال‌ها : 24
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: torin
سن: 22
تشکرها : 25
تشکر شده : 15

بعضي از سايت ها منبع تفرقه در بين هواداران و تيم هستند و بايد فكري بحالش شود
بعضي از سايت ها منبع تفرقه در بين هواداران و تيم هستند و بايد فكري بحالش شود



تيم تراكتور خيلي خوبه ولي هوادارانتون از ادعاي زيادي برخوردار هستند

طرز فكر بعضي ها مرا مجاب كرد تا اين حرف ها را بزنم

وقتي بازيكن مصدوم هست و بخاطر تيم بازي رو ادامه ميدهد درست نيست بهش پرسپوليسي بودنش را بگيد

اين دور از انصاف هست

تراكتور مقابل تيم بزرگي شكست خورده

كسي نبايد ايراد بگيره زيرا تيم روز خوب و بد دارد و اين امري طبيعي است

با يك برد و باخت قهرمان نميشويد

اين خوب نيست كه هواداران تراكتورسازي زود دنبال مقصر بگردن و كساني را محكوم كنند

اگر اينگونه باشد تيم همدلي اش را از دست ميدهد و اتحاد شما و بازيكنانتان نيز ازبين مي رود

هوادار به معني حمايت كنند است نه حاشيه ساز كه به جان بازيكنان تيم تراكتور حاشيه بندازه و تخم تفرقه و دلسردي بكارد

اميدوارم آنهايي كه به فكر تخريب هستند اين حرف هاي من را خوب بخوانند

من اين حرف دلم را در اينجا منتشر ميكنم تا در تراكتورلينك ثبت شود زيرا من هم در اين لينك پيگير خبرات تراكتور هستم

اميدوارم تراكتور
قهرمان باشد
امضاي کاربر :
یکشنبه 01 دی 1392 - 10:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :