× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 30
نويسنده پيام
faezeh آفلاين


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

ضایع ترین عکس های فیس بوک

از
اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه....مدیونید اگه فکر کنید این عکس
تو ایران ادیت شده....ایشون طراح لباسه فشیونه پاریسه به مولا.........



ببین این فیسبوک چه کرده که ایشون ورداشتن کله ی مبارک و جای بدن مطهر گلزار گذاشته و چقدم حــــــــــــرفه اییه بیشرف ) اون گلزاره این گـ ... زار شونه



بابا دمت گرم بابا دمت گرم..خدایشم دیگه عکست هیچ مشکلی نداره ولی یه چیزی
مگه داری مجسمه میدون گمرک نشون میدی.....???????????بگو کی بر میگردی با
گلدونو زولبیا بیایم ترمینال۲........



لامصب این دماغه بدجور من و برده تو کف !!!

اون قــوس کوچولوی دماغو عشقــــــــه .. پسر کشیه واسه خودش !!!! ایول من که کلا طلبه مردمک توسی چشت شدم باور کن !



باور کن من اگه خودم و جــــر می دادمم نمی تونستم با این مهارت ادیت کنم !!! چه شیطونم هس پدر سوخته




دوستانی که علاقمند به در آغوش گرفتن شادمهر.آقاسی.ویگن.ممد اصفهانی.حبیب
یا حتی آیسون باربی هستن عکسشون و به این آقا بدن برای ادیت!!یه نسخه هم
بدین به ما واسه تبلیغ ..



تو که چشمات خیلی قشنگه ... رنگ چشمات خیلی عجیبه!!!




تکثیر به روش قلمه زدن!




این عکس چند معنی مختلف میده

یکی اینکه آدم فقط به خودش می تونه تکیه کنه

یکی اینکه کریس آنجل تنها کسی نیست که می تونه در عین حال چند جا باشه

و مهم تر از همه اینکه از محبت خار ها گل می شود

ممنون از دوست عزیزمون کلثوم



فیلم امشب سینمای قزوین ! جدایی ممد از فرشید . .





آخه عرق گیر و پاپیون !!!!! هرچند اون پاپیونش حکم بوگیر مستراح داره !!!!!
این عرقگیرت کشته من و بده بپوشیم باش بریم سر قرار عرقمون و بگیره بو عرق
ندیم ..


تچکرررررررررررر
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 21:00
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از faezeh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: admin &



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :