× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 58
نويسنده پيام
faezeh آفلاين


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

اگــه میـخـوای بوســمــ کنـــی..!
اگه میخوای بوسم کنی به نکات زیر توجه کن :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدی میخواسی بوسم کنی!!!
نه واقعا خجالت نمیکشی؟؟
این بود آرمانهای امام؟؟
این بود پاسخ خون شهیدان؟؟
تسبیحم کو؟؟؟
استغفرالله


****

اینام واسه خالــی نبودن عریضـــه....





قل مراد...




اوشونم خر موتور سوارند!!!




بدون شرح!!!





من که عاشقش شدم!
شما چطور؟؟؟




ایشون خر خون هستن!!!




بیچاره بالایی...





فرار مغــزها...





مـــن اونــم...





بدبخ از امروز میره تو رژیــم!





به این میگن جوش مجلسی!
فک کن ب جای آینه صورت تو جلوش باشه...





بـدون لایـکــــــــ نریـــااااا...
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 21:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از faezeh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: admin &



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :