× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 208
نويسنده پيام
matarsak-tanha آفلاين


ارسال‌ها : 22
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبریز
سن: 15
تشکرها : 1
تشکر شده : 15

استقلال برترین تیم ایران در سطح جهان
به گزارش سایت رسمی آمار و ارقام جهانی فوتبال؛ در آخرین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان تیم بایرن مونیخ آلمان قهرمان جام باشگاه های اروپا با ۲۰۹۴/۸۱ امتیاز در صدر برترین باشگاههای فوتبال دنیا قرارگرفت.


تیم رئال مادرید با ۱۹۵۴ و بارسلونا با ۱۹۱۸ امتیاز در رده های دوم و سوم این رنکینگ قرار گرفتند.

تیم های بروسیا دورتموند،‌ منچستر یونایتد، پورتو، یوونتوس، پی اس جی فرانسه، چلسی و آرسنال در رده های بعدی جهانی قرار گرفتند.

الهلال عربستان برترین تیم آسیایی

در این رده بندی تیم الهلال عربستان با ۱۵۹۹ امتیاز در رده ۷۵ جهانی و در صدر تیم های آسیایی قرار گرفتند.

الشباب عربستان در رده دوم آسیایی ها و هشتاد و سوم جهان جای گرفت.

گوانگجو چین در رده ۸۶ و سئول کره در رده ۹۵ این رده بندی هستند و استقلال تهران به عنوان بهترین تیم ایرانی در رده پنجم آسیایی ها قرار گرفتند.

استقلال در دره اول تیم های ایرانی

بنابر این گزارش تیم استقلال قهرمان دور گذشته بازیها با ۱۵۷۷ امتیاز در رده اول تیم های ایرانی قرار دارد.

سپاهان اصفهان دوم ، تراکتورسازی سوم، فولاد چهارم و پرسپولیس پنجم شدند.

این رده بندی بر اساس جایگاه جهانی به شرح زیر است:

۱۰۱- استقلال ۱۵۷۷/۴۷ امتیاز
۱۳۸- سپاهان اصفهان ۱۵۵۷۷/۲۷امتیاز
۳۱۷- تراکتور سازی تبریز ۱۴۷۴/۳۵ امتیاز
۴۲۷- فولاد خوزستان ۱۴۳۵/۷۱امتیاز
۴۴۱- پرسپولیس تهران ۱۴۳۲/۶ امتیاز
۵۴۵- مس کرمان ۱۴۰۶۲۴ امتیاز
۵۷۱ – ذوب آهن اصفهان ۱۳۹۹/۹۵ امتیاز
۵۸۲- نفت تهران ۱۳۹۸/۱۱ امتیاز
۶۳۱- صبای قم ۱۳۸۷/۹ امتیاز
۷۳۵- سایپا کرج ۱۳۶۶/۳۱ امتیا
امضاي کاربر : گفتم:میری؟
گفت:آره
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر
گفتم:برمی گردی؟
فقط خندید.....
اشک توی چشمام حلقه زد
سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میری؟
گفتم:آره
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر
گفت:برمی گردی؟
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره
من رفتم اونم رفت
ولی
اون مدتهاست که برگشته
وبا اشک چشماش
خاک مزارمو میشوره .
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 22:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از matarsak-tanha به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: admin &


ارسال‌ها : 96
عضويت: 19 /5 /1392
محل زندگي: کرج
سن: 16
تشکرها : 43
تشکر شده : 67

پاسخ : 1 RE استقلال برترین تیم ایران در سطح جهان
عشق است استقلال
امضاي کاربر : هرچه بادا باد......
جمعه 25 مرداد 1392 - 13:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از moonshine به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: niloofarss /


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 2 RE استقلال برترین تیم ایران در سطح جهان
اين استقلال كجاش عشق است؟40ميليارد بدهي داره از بيت المال ميگيره خرج تيمش ميكنه
عشق است سپاهان
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 25 مرداد 1392 - 13:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 96
عضويت: 19 /5 /1392
محل زندگي: کرج
سن: 16
تشکرها : 43
تشکر شده : 67

پاسخ : 3 RE استقلال برترین تیم ایران در سطح جهان
خرج کنه نوش جانش
فقط استقلال
امضاي کاربر : هرچه بادا باد......
جمعه 25 مرداد 1392 - 13:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از moonshine به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: niloofarss /



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :