× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 391
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
علم بهتر است يا ثروت؟
همه نظراتشونو بگن و براي هر نظري جواب ميدم
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 05 مهر 1392 - 20:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana &


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 1 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
دوتاشم
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




جمعه 05 مهر 1392 - 20:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 2 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
يكيش فقط
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 05 مهر 1392 - 21:38
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 3 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
يكيش كه نميشه دوتاشم لازمه
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




جمعه 05 مهر 1392 - 21:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 4 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
يكيش ميشه
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 05 مهر 1392 - 21:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 5 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
خو ثروت
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




شنبه 06 مهر 1392 - 15:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 6 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
بذار بقيه هم نظر بدن تا جوابي كه ميخوام بگم رو به به همه بگم
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 06 مهر 1392 - 18:07
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 7 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
اووووووووووووه حالا ج منو بده
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




شنبه 06 مهر 1392 - 18:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 107
عضويت: 25 /5 /1392
محل زندگي: تبریز
سن: 17
تشکرها : 621
تشکر شده : 53

پاسخ : 8 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
تو این زمونه علم داشته باشی یه ذره ثروت نداشته باشی هیچی
ثروت داشته باشی یه ذره علم نداشه باشیم هیچی
ولی وقتی یکیشو کامل داشته باشی از اون یکیش یه ذره هم داشته باشی هیچ نیستی
ولی اگه هردوتاشو کامل داشته باشی همه چی تمومی
من که فعلا دنبال هنرم نه علم نه ثروت
امضاي کاربر : عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم ! غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی.
شنبه 06 مهر 1392 - 19:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 9 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
درسته
ولي ثروت بهتر است
زيرا اگر ثروت داشته باشي
علم هم با پول مياد!
هنر با پول مياد!
عشق با پول مياد!
دوس داشتن با پول مياد
شهرت با پول مياد!
ولي علم داشته باشي
ثروت نمياد ولي ميتوني خودتو سير كني
ولي نه شهرت داري نه عشق داري
اين دوره زمونه رو ثروت ميچرخه

امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 06 مهر 1392 - 19:47
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 107
عضويت: 25 /5 /1392
محل زندگي: تبریز
سن: 17
تشکرها : 621
تشکر شده : 53

پاسخ : 10 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
زیادم موافق نیستم ولی مخالفم نیستم
امضاي کاربر : عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم ! غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی.
شنبه 06 مهر 1392 - 20:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 11 RE همه بچه ها بيان اينجا سوال دارم/جواب ضروري
بايد باور كنيم كه يواش يواش قيامت رو به چشم ميبينيم
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 06 مهر 1392 - 22:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :