× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 362
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

حرف دل هواداران تراختور در باره تباني
اين مكان جايي هست كه من ديگه ميخوام از همه نامهرباني ها براي همه حرف بزنم
واقعا ديگه نميتونم حقيقت را پنهون كنم
تراختور2سال با كمالوند يك سال با قلعه نوعي و يك سال هم با توني تو اين ليگ برتر بازي كرده
و الان هم با جلالي به خوبي ادامه داده و افتخار آفريني كرده
ولي از اين فدراسيون گله مندم
ميدونم فوتبال ما محاله پاك بشه به دليل اينكه تباني هاي بزرگ را خوده فدراسيون ميكنه
وقتي همه ي غير فوتبالي ها عهده دار فوتبال ما شد وظعيت ميشه اين
تيم هامون توسط دلالان دانه درشت بسته ميشه
بعد اون خوده فدراسيون ميدونه مافيا كيه ولي زورش به جز فيروز كريمي و فرهاد كاظمي و فراز كمالوند نميرسد
خوده دايي با داوران تباني كرده كه بازي ها رو براش دربيارن
حتي خوده قهرماني وقتي ديد مادام العمر دارن محرومش ميكنن قسم خورده بدنساز پرسپوليس توسط دايي براي دادن رشوه مقابل تراختور پيشش اومده بود
همه ديدن تا دقيقه 6تراختور به پرسپوليس اجازه نفس كشيدن نداد و دقيقه 6 داور يه پنالتي گرفت كه خوده هادي نوروزي كه سانتر رو كرده بود گيج مونده بود كه چه شده؟
بعد اون پنالتي تيممان را به شوك بردن و ديگه استرس به جان تيممان افتاد
همه ي سوت ها بطور مشخص طرف پرسپوليس بود تا جايي كه اسدي را خيلي آسون و راحت بدون دليل اخراجش كرد سپس در محوطه جريمه ي پرسپوليس روي علي كريمي سالتو زده شد كه مثل همين سالتو را در بازي سپاهان هم زدن كه اخراج و پنالتي گرفته شد كه دايي اين همه سرو صدا كرد
ولي آقاي قهرماني حتي تذكر هم به دهنوي نداد
و...
ولي مجيد جلالي با شخصيت پشت تريبون نشست و حرف فني زد براي اينكه انقدر صاف و با صداقت تو اين فوتبال كار كرده كه وقتي عليه تيمش توطئه اي هم شده نميدونه چي بگه ولي آقايون تو اون بازي همين حرف رو زدن:



مصاحبه علی دایی بعد از برد برابر تراکتورسازی تبریز

علی دایی بعد از برد برابر تراکتور / می توانستیم گل های بیشتری بزنیم






علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور / از بازیکنانم ممنون
هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری
داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما این فرصت را داشتیم که با گل های بیشتری تراکتورسازی را شکست دهیم.



فوتبال برتر
– به نقل از فارس؛ علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در
نشست خبری اظهار داشت: ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی باید بگویم تیم ما
در اولین بازی بد بازی نکرد ولی نواقص زیاد داشتیم. از بازیکنانم ممنون
هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری
داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اما
هنوز تیمی نشده‌ایم که خودم می‌خواهم. از مردم انتظار حمایت دارم و در حال
حاضر اول راه هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم و باید حق هواداران پرسپولیس
را به آنها بدهیم.

وی در مورد اینکه چرا آمار سانتر پرسپولیس در این
بازی زیاد نبود، گفت: تقریبا دو ماه است که روی این تیم کار می‌کنیم و اگر
ببینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده‌ام و دیدید که در نیمه اول سانتر
داشتیم و ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه خورد. یکی از راه‌های رسیدن به
گل‌مان سانتر است و مدافعان ما به هیچ عنوان اجازه زیر توپ زدن ندارند.
البته با اخراج مدافع تراکتورسازی بیشتر در نیمه زمین حریف بازی می‌کردیم
که آنها به ما فضا نمی‌دادند و از همه زمین برای حمله استفاده کردیم.

علی دایی در پایان نشست خبری در جمع دوربین‌های
تلویزیونی دوباره صحبت کرد، او در مورد عدم حضورش در دیدار نمادین تیم‌های
ملی ۹۸ و ۲۰۱۴، گفت: به نظر من کسانی که برای این کشور زحمت کشیدند و وقتی

گفتند ما حماسه خلق کردیم این مسابقه هیچ بود. دوست دارم در بازی‌هایی حضور
داشته باشد که ورزشی باشد نه اینکه به سمت و سوی دیگر کشیده شود.
می‌دانستم این بازی در شان بازیکنان تاریخ‌ساز ما نبود.

دایی در مورد اظهارات خداداد عزیزی در مورد بازی که
گفته بود این مسابقه مثل آن است که عبدالله موحود را در کنار لیونل مسی‌
قرار بدهیم، که دایی در تایید صحبت‌های عزیزی گفت: دقیقا همین‌طور است.
شاید نفس کار خیلی خوب باشد ولی اجرای آن هم مهم است و بازیکنان قدیمی ۳۰
دقیقه بازی کردند و بازیکنان جدید انگار در جام جهانی بازی می‌کردند و خیلی
جدی گرفته بودند. در هیچ جای دنیا چنین بازی‌ انجام نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورداظهارات رویانیان که گفته
بود اگر دایی بخواهد کریم انصاری‌فرد را برمی‌گردانم، گفت: این سوال را از
رویانیان بپرسید و من فقط در مورد مسایل فنی بازیکنان تصمیم می‌گیرم.


اين آقا ببينيد چرا از داوري حرف نزد اصلا؟؟؟؟؟؟؟
ولي اين مصاحبشو بخونيد حالا كه به ضرر تيمش سوت زده قهرماني


اظهارات خواندنی دایی بعد از باخت برابر سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم به ‌آن طرف غش می‌کند.



به گزارش نامه
به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت:
چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش
گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.

وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.
دایی
تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده
مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید
بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10
نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت
بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی
نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟
سرمربی
پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را می‌گویند. آقای
قهرمانی ما خیلی چیزها می‌دانیم اما فردا کمیته انضباطی من را احضار
می‌کند. من که شماره حساب رفقایت را نمی‌دانم و رفقایت را نمی‌شناسم. ولی
می‌دانم دراین پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.
سرمربی
پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری
هستم. هرکسی یک سوت دستش گرفته و داوری می‌کند. فردا داوران علیه من
موضع‌گیری می‌کنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به
آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع‌ خلیل‌زاده سالتو زد
داور برای آنها پنالتی گرفت و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید
پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشم.
دایی
خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی
حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام می‌دادی تا این
همه به تیم من فشار نیاید. همه می‌دانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس
نگرفته است. در برنامه 90 هم کارشناس تیم رقیب را برای کارشناسی می‌آورند.
تا زمانی که برنامه 90 و 80 و 70 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند وضع همین
است. باید در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلات فوتبال حل شود. با این
شرایط فوتبال ما سالم نمی‌شود.


اينجور افراد را نميتوان از تباني جدا كرد زيرا عادت كرده اند كه 12نفره بازي كنند
حتي دركنار زمين جوري بر سر داوران فرياد ميزنند كه داور تحت تاثير قرار بگيره ولي اگه مربي ديگه اي يه كوچولو اعتراض كنه زود اخراج ميشه از نيمكت

حالا اظهارات مايلي كهن رو ببينيد

مايلي‌کهن: پرسپوليس علي‌اصغري بازي کرد

محمد
مايلي‌کهن پس از مساوي يک بر يک صبا مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار
داشت: لطفا صحبت‌هايم را ضبط کنيد چمني که درورزشگاه قم است بعد از ورزشگاه
آزادي بهترين است و پاداش به اين بنده‌ خدا که زمين چمن را آماده نگه
داشته بدهند. جايي که آب هست زمين‌شان خوب نيست و خيلي جاها زمين چمن
مصنوعي دارند. ما در شروع بازي امروز خوب نبوديم و من هرچه دارم از خدا،
مادرم و پرسپوليس دارم. خوب بازي را شروع کردند ولي ما گل فوق العاده
زيبايي زديم.
به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما گفتيم سانترها تيز و
کوتاه باشد، خط دفاع پرسپوليس بسيار قوي است. تعويض‌هايي که انجام دادند
نوري، نوروزي بودند و فوتبالي که ارائه کردند علي‌اصغري بود، مثل دهه 60 !
گل مساوي را خورديم اما درود به شرف بازيکنانم.
وي در مورد درگيري‌اش
با علي دايي، گفت: در همه بازي‌ها کاري مي‌کند که همه چيز تحت تاثير خودش
باشد و آيا لزومي دارد اعتراض کند؟ ما بچه نيستيم. متاسفانه چه بلايي
آقايان سر محسن قهرماني آوردند و اصل قضيه اين است که پاي يک بدنساز در
ميان است و حالا مي‌خواهند همه چيز را تحت تاثير قرار بدهند. فوتبال جنگ
نيست.
مايلي‌کهن تصريح کرد: تعدادي کارچاق کن دارند که اگر لازم باشد
اين مسايل را مي‌گويم که حتي برخي آنها از ماوراء الطبيعه استفاده مي‌کنند
و هکتار هکتار زمين گرفته‌اند و باز هم مي‌گويند طلبکاريم و بالاي 300
ميليون به کسي داديم که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. در اين سال‌ها مرور
کنيد چه کسي بيشترين اعتراض را داشت. 11 هفته از روي نيمکت تکان نخوردم و
مگر داوري به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقايان مي‌آمد همه چيز را درست
مي‌کرد که اسمشان را نماينده مي‌گذازند! ببينيد کار چاق کن‌ها چقدر درآمد
دارند و چقدر ماليات مي‌دهند؟
وي افزود: 5 ميليارد و 100 ميليون
تومان قرارداد آقايان است اما مي‌خواهند همه را له کنند و چند نفر را زير
پاي خود را له کنند و تازه مي‌گويند عفو عمومي بدهيد و هر کسي خطاکار بوده
بايد با او برخورد شود. من در يازده هفته يکبار هم در مورد داوري حرف نزدم،
به نظر شما ما ميزبان بوديم؟امروز آمدند که جريان داوري را به نفع خودشان
تمام کنند.
سرمربي صبا در مورد اظهارات دايي که او به همه چيز ورود
مي‌کند، گفت: من مرد و مردانه حرف‌هايم را زده‌ام و يک کلمه حرف را هم
اينطرف و آنطرف نکرده‌ام اما ايشان گفته من اين حرف‌ها را نزده‌ام. تو
مي‌خواهي به همه چيز ورود کني، من پرسپوليسي‌ام که از پرسپوليس شکايت
کرده‌ام؟ برخي بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند اما از پرسپوليس شکايت
نکردند و اين آقايان همه چيز را در توپ مي‌بينند و ان‌شاءلله وضعشان بهتر
هم بشود. مي‌گويند خانه هزار و 100 متري داري ناراحت مي‌شوي و يا ماشين خوب
داري ناراحت مي‌شوي، مگر به آدم بگويند دارايي داري، بايد ناراحت بشود.
وي
ادامه داد: همه من را مي‌شناسند، چه حملاتي به من شد، چه مي‌شود وقتي
مي‌بازند همه چيز را مي‌گويند و من کي اين مسايل را عنوان کردم. من شش سال
پيش اين مسايل را گفتم اما آقايان مي‌بازند اين حرف‌ها را مي‌زنند و فاصله
استاديوم با مرکز شهر دور است هوادار نمي‌آيد الان حسيني بازيکن 19 ساله
قمي بازي مي‌کند چرا هواداران نمي‌آيند؟ الان فوتسال در مرکز شهر است ولي
ما اگر 25 نفر مان هم از قم باشد که درست نيست، چون فوتبال فرا مرزي است
مثل بارسا و آرسنال يک نفر در اين تيم‌ها از کشورشان هستند و اين بازي‌ها
بايد در مرکز شهر برگزار شود و رفت و آمدها آسان باشد تا مردم راحت بازي را
ببيند.
وي در مورد اينکه شما ناظر بازي نيستيد چرا به سمت دايي حمله
کرديد، بعد از اين اتفاق هم داوري به سود شما بود، گفت: شما از کجا هستيد؟
من درباره حرف شما حرفي ندارم و اين تشخيص من بود. من به مربي پرسپوليس
حمله کردم. شما حرف نزن (به خبرنگاري که از تهران آمده است) سوال شما کاملا
اشتباه بود من به کسي حمله نکردم فيلم‌ها را ببينيد. چه کسي به ارکان
فوتبال حمله مي‌کند. داور گفتيد سوت‌هاي 50 درصدي را به نفع ما زد و در همه
جا جانبدارانه حرف مي زنيد و خدا پدرتان را بيامرزد که نگفتيد 60 به 40
است و در همه جا 50 به 50 به سود ميزبان سوت مي‌زنيد و اگر دقت کنيد در
ورزشگاه آزادي چنين اتفاقي مي‌افتد. در آن صحنه آقايان حمله شان به داوري
بخاطر آن باخت نبود زمينه ساز براي بازي هاي بعدي بود.چه موردي بود که در
اين صحنه بازي دايي به داور اعتراض کرد و 5 صحنه به نفع ما بود که به ضرر
ما سوت زدند و اين هاي قهرماني ديگر به وجود بياورند که من گفتم مورد ديگر ي
ندارد.
مايلي کهن در مورد اينکه در روز گذشته گفتيد اميدوارم داور
تحت تاثير نباشد و از روز گذشته ورود کرديد، شما در اين برهه بايد کمک کنيد
فساد حل شود اگر فسادي ديده‌ايد و شما هم خيلي‌ها را له کرده‌ايد و چرا
مي‌گوييد 300 ميليون به کسي داده‌آند که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. گفت:
شما به بيراهه مي‌رويد و اسم افشين قطبي را مي‌آوريد و من روزي در مورد
قطبي حرف زدم که گفت من ديوانه بودم که به ايران آمدم و من هم گفتم آقاي
قطبي شماي ديوانه عاقل مات کن بوديد. که يکباره سرمربي تيم ملي فوتبال
ايران شديد. 30 سال در ايران نبودي و حتي گذرنامه هم نداشتي و آمدي و پول
را گرفتي و رفتي و من هم نبايد يکسري حرف ها را مي‌زدم واگر استنباطم اين
بود که آقايان مي‌خواهند فساد از بين برود من هم کمک مي‌کردم اما آقايان به
دنبال منافع خودشان هستند چطور آن روز که قهرماني پنالتي گرفت و که حتي يک
بچه هم مي‌گفت پنالتي نبود اين حرف‌ها را نمي زدند و نمي‌گفتند قهرماني
اينطور آنطور است و من خسته شده‌ام اينقدر دادگاه رفتم و يک شعبه در دادگاه
به نامم خورده بود و اما يکي از آقايان ارتباطي داشته که از گذشته بوده
است که به عنوان حمايت از پاک بودن، کدام اراده براي از بين بردن تباني در
کشور وجود دارد. تباني فقط در فوتبال است در دادگستري نيست؟ اين مسايل در
شهرداري و آموزش پروش و کلانتري نيست؟ آدم شريف زياد داريم من اين همه پول و
هکتار هکتار زمين دارم چقدر ماليات مي‌دهند.
در اين لحظه مايلي کهن
برگه‌اي رو کرد و گفت: من در سال 87-88 مودي نمونه مالياتي شدم اما با وجود
اينکه آقايان ماليات بهخاطر کار چاق‌کن‌ةا ندادند مي‌گويند آقايان مودي
نمونه مالياتي هستند و من از چيزي نمي‌ترسم اما آقايان مي‌خواهند همه چيز
را له کنند.
سرمربي مايلي کهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قبل
از بازي بهتر نبود به سمت دايي مي‌رفتيد و بزرگواري مي‌کرديد، گفت: من از
اين کارها زياد کرده‌ام. مگر باقري آمد طرف من؟ شايد دليل خاص خودش را
دارد. من با کريم مشکلي نداشتم و ايشان دليل خاص خودش را داشت اما افرادي
که فوتبال را فقط براي خودشان مي‌‌خواهند طبيعي است. نمي‌خواستم دوستي
ظاهرانه داشته باشم و ديگر اين کار را نخواهم کرد.
وي ادامه داد:
زحمت را آنهايي کشيدند که به سمت نيمکت تيم مقابل رفتند و وقتي تيم‌شان گل
زد آنطور پريدند که هوا سوراخ شد. آنهايي که هرچه دارند از پرسپوليس است و
بعد رفتند و از اين تيم شکايت کردند پرسپوليسي هستند نه من.
سرمربي
صبا در مورد تشکر از او بابت ميدان دادن به يک بازيکن 19 ساله، گفت: اگر
بازيکني مايل باشد و تمايل به حضور داشته باشد از خدايم است بيايد اما توان
نداريم بازيکن را به صرف اسم نمي‌آورم و پاي همه قضايا هستم و به غير از
حسيني 19 ساله روزبه چشمي هم 19 سال داشت و بازيکن 21 ساله هم داشتيم اما
اين مسايل دليل نمي شود که با امکاناتي که داريم بخواهيم کار غير عادي
انجام بدهيم و ديروز هم 20 درصد از پول بازيکنان را داديم.


اين يعني اينكه مايلي كهن خيلي وقته ايشون را ميشناسن و هميشه هم ميگن ولي دايي انقدر نفوظ داره كه هيچكس نميتونه جلوش بايسته حتي فدراسيون
فدراسيون زورش به تبريز ميرسه
تيم ليگ برتري شده ي مارو به دسته 2 فرستاد!
چرا جرم شهرداري رو ثابت نكردن؟
چون جرمي نبود بجز يزرگي فوتبال آذربايجان
تحمل نداشتن ببينن تو ليگ 14 تيمي
3تيم تبريزي هست
تو دسته 1 هم مس سونگون را بي دليل محروم كردن بخاطر بازي ناجوان مردانه
يكي نيس بگه اگه به ناجوان مردي باشه بازي مس كرمان با سپاهان رو نگا كنيد كه مس چطور ناجوان مردانه همش زمين بودن و ميخنديدن
تو 90 هم فرزاد حسين خاني رو نشون داد كه چطور خنديد دوباره خودشو به عمد زد زمين
چرا مس كرمان رو نميتونن محروم كنن؟

واقعا اصلا قابل توجيه نيست كار فدراسيون
وقتي تركي جلوي عاشقان تراختور سر تراختور را بريد چرا كسي اين همه جنجال نيافريد در واقع اگه اونجوري نميشد بازي ما با تساوي مقابل استقلال قهرمان ليگ برتر ميشديم
من مينويسم چون حقيقت هميشه تلخ بود و هست و خواهد بود
ما هواداران تبريزي اعتقاد داريم كه تباني از فدراسيون شروع ميشه
هركسي كه اين مطلب رو ميخونه نظرشو درباره اين مطلب بنويسه زير اين مطلب
هركس حرف دل داره ميتونه مثل من تو انجمن تراختور بنويسه و بذار همه بيان بخوننش
فقط كافيه عضو شويد

امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




پنجشنبه 18 مهر 1392 - 13:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana &



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :