× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 343
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

مطلب ويژه: ورود حاشيه به تبريز ممنوع!
من چندبار پست دادم
و هميشه گفتم كه اي دوستانه خوبم
اي برادران غيرتمند ديار آذربايجان
خواهشي برادرانه دارم
اينكه اطمينان داريم كه مطبوعات درست كننده ي حاشيه هست شكي نيست ولي افرادي هستن كه شلوغي ميكنند و از عمد و خبر هايي به بيرون ميدن كه همه ي بازيكنان تيم رو به حاشيه ميكشن
برادر من وقتي تو و من تو پست هامون تيم و بازيكنانمون را حمايت نكنيم
انتظار داريد مطبوعات بيان تيممون را حمايت كنه؟
كدام عقل سليمي قبل پايان يافتن فصل مسابقات ليست مازاد ميده كه اين دومي باشه؟
خواهشا جوابمو بديد شايد من نميدونم
واقعا كلافه شدم از دست برخي از دوستان
چرا بايد با تيتر هاي تند و حيرت آور جذب مشتري ميكنيد؟
بايد همت را ما سايتهاي هواداري شروع كنيم تا پيش قدم باشيم تا هيچ حاشيه اي در تيممون نباشه


ما در انجمن تراختور فقط و فقط حمايت را در دستور كار داديم
ما با استقلال و پرسپوليس و.... فرق ويژه اي داريم
اونم مشهور به پرشور ها
اگه به ورزشگاه هم نرويم باز هرجا باشيم فكر و ذكرمون فقط تيراختور هست
وقتي تيم بازي داره يك پير و جوان رو تو خيابون نميتوني پيدا كني
يا تو استاديوم هستيم يا پشت تلويزيون
ولي دليل نيومدن به يادگار چند چيز ميتونه باشه
اونم اينكه ما هواداران نيازمند امكاناتي در حد آسيا و نام تراختور هستيم
امكاناتي مثل اتوبوس شركت واحد كه هواداران را نه تنها از چهارراه ها بلكه در بسياري از مكانهايي كه قشر كم درامد جامعه هستند و يا زيادي دور از استاديوم هست بذاريم
و بعد مسابقه هم همون اتوبوس ها در ايستگاه هايي بغل ورزشگاه باشن تا رفت و آمد براي مناطق راحت باشه
براي پاركينگ ماموران زيادي بذارن
و اينكه قيمت بليط ها را 50%كاهش دهند

هركس مطلبي ميخواد بذاره ميتونه عضو انجمن شده و حرفاشو بنويسه تا در همه جا پخش بشه و هوادارانمون بخونن
ولي خواهشا حرف هاي حاشيه دار نزنيم كه تيم و خودمون ناراحت بشيم

انجمن تراختور به هواداران تراختور نياز داره كه در صورت عضو شدن با دوستان زيادي آشنا ميشيم و براي حمايت از تيممون و راه چاره ها فكر و تبادل نطر ميكنيم
حتما با ما همراه باشيد
منتظرت هستيم كادر سياه روي مطالب هست كه مهمان گرامي عضو شويد،روي اين كليكش كليك كنيد

امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 19 مهر 1392 - 21:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana &



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :