× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 111
نويسنده پيام
faezeh آفلاين


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

کـ ـ ـ ـآفــ ـ ـ ــﮧ בیــ ـ ـ ـآلــ ـ ـ ــوگـــ ـ ـ ـ ×
سلـــــــام ... خوبـــــــید؟
دوستان عزیز ...
اینجآ ...
این تاپیک برایه من عزیزه ...
چون اینجا فقط جایه حرفا و دیالوگ های ماندگار ...
ممنون میشم اگـــــــر خاستید دیالوگی بزارید بزارید تو این تاپیک
ژانرش میتونه هرچی باشه ...
بریم سراغ قوانین کافه دیالوگ
1-اسپم ندیــــــــــد ...لدفن
2-زیر هر دیالوگ اسم فیلم و یا شخصی ک اون جمله رو گفده نوشته بشه ...
3=میتونید اگر خودتون جمله ای گفدید اونو بزارید بعد بنویسید شخص شخیص خودم
4-توهین نکنیـــــــــــد
5-مراقب دیالوگاتون باشید ... میدونم منظورمو خوب رسوندم
6-ممنون ک هستید ... و نمیزارید این تاپیک خالی بمونه :دی
عاها راسدی اینجا قرار نیست اسپم بدید
سوالی بود تو پروفم در خدمتم:دی


شروع کنید دوستان
اول خودم ...
دوسش دارم ...





امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




پنجشنبه 25 مهر 1392 - 21:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :