× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 431
نويسنده پيام
faezeh آفلاين


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

صندلي دااااااااااغ
سلاااااااااااااام عرض شد اهالي انجمن خوبين ديگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خو صندلي داغ رو هم شروع كنيم ديه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هركي رو كه دوس دارين روي اين صندلي بشينه رو اسمشو بگين خواهشااااااااااااااااا همه بگنا هر كي راي بيشتري رو اورد هفته ي بعد ازش سوالامونو ميپرسيممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




جمعه 26 مهر 1392 - 11:58
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از faezeh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana &


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 1 RE صندلي دااااااااااغ
من ميتونم در صندلي داغ مهمان باشم
به شرطي كه سوال هاي بي ربط پرسيده نشود
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




یکشنبه 19 آبان 1392 - 21:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 2 RE صندلي دااااااااااغ
تو چيكار ب سوالا داري ما ميپرسيم تو هم جواب ميدي
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




یکشنبه 19 آبان 1392 - 23:11
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از faezeh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 3 RE صندلي دااااااااااغ
باشه

امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




دوشنبه 20 آبان 1392 - 01:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /


ارسال‌ها : 107
عضويت: 25 /5 /1392
محل زندگي: تبریز
سن: 17
تشکرها : 621
تشکر شده : 53

پاسخ : 4 RE صندلي دااااااااااغ
منتظرم ببینم چی میشه
امضاي کاربر : عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم ! غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی.
دوشنبه 20 آبان 1392 - 18:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 5 RE صندلي دااااااااااغ
بچه هااااا هر چي دوس دارين از اقا هادي بپرسين اصنم نترسينااااااااا هرچي دوس
دارين بپرسين
هادي تو هم جواب ميديااااااا ب همه سوالا
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




دوشنبه 20 آبان 1392 - 20:39
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 6 RE صندلي دااااااااااغ
بپرسين خب
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




دوشنبه 20 آبان 1392 - 21:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 916
عضويت: 23 /5 /1392
محل زندگي: تبريز
سن: 17
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 57
تشکر شده : 485

پاسخ : 7 RE صندلي دااااااااااغ
بچه هااااااااااا بپرسين دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
امضاي کاربر :
خــــــــدایـا
من اینجا دلم سـخـت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مــبادا.....




چهارشنبه 22 آبان 1392 - 20:48
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 8 RE صندلي دااااااااااغ
بپرسين جواب بدم
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 107
عضويت: 25 /5 /1392
محل زندگي: تبریز
سن: 17
تشکرها : 621
تشکر شده : 53

پاسخ : 9 RE صندلي دااااااااااغ
سوال. هادی انگیزت چی بوده که این سایت رو راه انداختی؟
امضاي کاربر : عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم ! غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی.
جمعه 24 آبان 1392 - 11:20
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

پاسخ : 10 RE صندلي دااااااااااغ
دوره هم جمع كردن دوستان خوب و سرگرمي براي دوستان و نيز دادن اطلاعات ورزشي به دوستاي خوبم كه اين اطلاعات رو هم بيشتر ميكنم
امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




جمعه 24 آبان 1392 - 13:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana /



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :