× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 93
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

تراكتور و هوادارانش در قلبم جا دارند




هافبک تراکتور ديروز قطعاً برايش روز ديگري بود کسي که به دنبال گفتن حرفهايي بود که فقط مي توانست آن را با زدن يک گل به همه بگويد.



مهدي کريميان هافبک خوش اخلاق که يک بار مرگ را دريبل کرده است مصاحبه ي جالبي ميكند

مي توانستيد برنده باشيد اما در خانه مساوي کرديد از نتيجه راضي بودي؟

ما
به دنبال سه امتياز بوديم. تا شروع بازي همه شاهد بودند که با چه انرژي و
انسجامي به اين بازي منتظر هستيم، نيمه اول بازي دست ما بود و با انجام يک
بازي منطقي توانستيم به گل برسيم. پنالتي به ناحق از لحاظ روحي روي ما
تأثير زيادي گذاشت و اين اشتباه داوري تمرکز ما را به هم ريخت.. در نيمه
دوم روي يک غافلگيري گل خورديم. هم قسم شده بوديم اين بازي را پيروز شويم
تا به صدر جدول برويم. شرمنده هواداران شديم، هواداراني که حتي بيش از نود
دقيقه تيم را تشويق کردند و در پايان با اين که نتيجه دلخواه آنها را کسب
نکرديم شعار عيبي يوخ سر دادند و ما را تشويق کردند. هيچ کجاي دنيا چنين
هواداراني را پيدا نمي کنيد.اميدواريم در ادامه مسابقات بتوانيم با بازي
هاي خوب و تماشاگر پسند جواب خوبي هاي آنها را بدهيم.

بعد از گل با تمام وجو شادي کردي و بغضت به نوعي ترکيد؟

خيلي
ها به دنبال حاشيه ساختن براي تراکتور بودند.کساني که با مهدي
کريميان،محمد ابراهيمي و يا بقيه بازيکنان و کادر فني مشکلي نداشتند بلکه
تنها مشکل اين افراد بزرگ بودن نام تراکتور است. اشاخصي هستند که پيشرفت
تراکتورسازي را نمي توانند ببينند و فقط قصد تخريب تيم را دارند. اين افراد
با منتشر کردن مطالب دروغ قصد داشتند تمرکز تيم و بازيکنان را بهم بزنند.

آنهايي
که به دروغ براي من حاشيه ساختند در حالي که من در کما بودم خيلي پست
بودند.هواداران واقعي تراکتورسازي بايد حاشيه سازان را بشناسند و آنها را
له کنند.روي سخن من با افرادي است که قصد حاشيه سازي و تخريب تراکتورسازي و
من را دارند، امروز توسط يکي از دوستان صميمي پيراهني را آماده کرده بودم
که اگر گل زدم آن را نشان دهم.

جلوي اين پيراهن عکس هواداري بود که
به تازگي فوت کرده است و نوشته وحيد عزيز روحمت شاد حک شده بود و پشت آن
عبارت الله يالانچيه لعنت السين(لعنت خدا بر دروغگويان) نوشته شده بود. فکر
نمي کردم گل بزنم چون پست هافبک چندان نمي تواند گل زني کند، ولي اين
خواست خدا بود بعد از دو ماه سکوت و صبر با زدن گل جواب کساني را بدهم که
در اين مدت حواشي و شايعاتي را ساخته اند. بعد از به هوش آمدن از کما و
دادن زندگي دوباره از طرف خدا، دوست داشتم حمايت شوم ولي بعضي ها سوء
استفاده کردند و اين موضوع را براي تخريب من انتخاب کردند.

در اين
مدت هيچ مصاحبه اي انجام ندادم چون دوست نداشتم کوچکترين مشکلي براي تيم
تراکتورسازي بوجود بيايد. ولي آن افراد بدانند از طريق مراجع قضايي و توسط
وکيلم پيگي موضوعات هستم. کساني بودند که مي گفتند چند نفر از بازيکنان
تهديد کرده اند که بازي فولاد را نخواهيم برد، ولي با کمک خدا امروز
رسوايشان کرديم. هواداران تراکتورسازي بدانند تمام بازيکنان تلاش مي کنند
تا تيم به مقام قهرماني برسد و اين مقام بدون کمک و حمايت هواداران امکان
پذير نيست.

روزي که از کما بيرون آمدم در مصاحبه اي گفتم دوست دارم
به عشق هواداراني که شب و روز در کنارم بودند تا آخر عمر فوتبالي ام در
تراکتورسازي و تبريز باشم، ولي يک عده هستند که سنگ اندازي مي کنند و اگر
زماني متوجه اين موضوع شوم که من را نمي خواهند يک لحظه هم نمي مانم ولي
همانطور که گفتم دوست دارم در تراکتورسازي و تبريز باشم چون قلبم با اين دو
است. طرفداران تراکتورسازي بدانند کريميان براي هر تيمي فوتبال بازي کند
جانش را مي دهد و کوچکترين کم کاري انجام نمي دهد. در 15 سال از عمر
فوتبالي ام هيچ مشکلي با بازيکن، کادر فني، مديريت باشگاه، خبرنگار و
هواداران نداشتم و نخواهم داشت.

هواداران تراکتورسازي ديگر شناخته
شده اند، هواداراني فوتبال دوست، با فرهنگ، با غيرت و با تعصب. همانطور که
شاهد بوديد استقبال خوبي از اين بازي شده بود، شرمنده هواداران شديم ولي به
آنها قول مي دهيم که در ادامه بازي ها جبران خواهيم کرد. از طرفدارانمان
مي خواهم دلسرد نشوند و مثل امروز حمايت کنند. قرعه خيلي خوبي افتاده است
چرا که پنج بازي پشت سر هم در تبريز است و اگر در اين بازي ها استاديوم را
پر کنند و ما نيز بتوانيم سه امتياز را کسب کنيم به احتمال فراوان قهرمان
ليگ مي شويم.

نظرت در مورد شادي بعد از گل پريرا چيست؟

در
هيچ کجاي دنيا اين توهين ها بخشيده نمي شود، کاري که اين بازيکن انجام داد
به نظر من بيش از يک کارت زرد جريمه داشت و بايد اخراج مي شد. چرا که توهين
و حرکات زشت اين بازيکن در مقابل هواداران فهيم تراکتورسازي بود.

از چند تيم هم پيشنهاد داشتي و اين مدت هم صحبت استقلال بود واقعيت چيست؟

تا
به امروز بازار گرمي نکرده ام و چنين قصدي را هم ندارم. ولي بعد از بوجود
آمدن اتفاقات اخير پيشنهاد هايي را از تيم هاي بالاي جدول داشتم که به شخص
خودم زنگ زده اند و پيشنهاد داده اند، ولي هواداران بدانند تا وقتي مجبورم
نکنند دوست دارم با پيراهن تراکتورسازي بازي کنم.

دوست دارم تيم
تراکتورسازي از طرف مردم خوب آذربايجان حمايت شود. اين تيم پتانسيل قهرماني
دارد، اگر باز هم در کنار اين تيم نباشند اشخاصي هستند که قصد تخريب اين
تيم را دارند.



امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




شنبه 27 مهر 1392 - 09:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :