× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 64
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

ادامه همکاري من باپرسپوليس ديگرممکن نيست
رضايي:
ادامه همکاري من باپرسپوليس ديگرممکن نيست




مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديگر ادامه همکاري من با پرسپوليس ممکن نيست اما يک روز دوباره شاگرد دايي مي‌شوم.




غلامرضا رضايي پس از جلسه امروز علي دايي اظهار داشت: وقتي که پيراهن
پرسپوليس را بر تن کردم با تمام جان و دل براي اين تيم زحمت کشيدم و با
وجود تمام اتفاقات، کم يا زياد براي پرسپوليس بازي کردم.

به گزارش
فارس،وي افزود: به خاطر برخي مسائل ادامه همکاري من با پرسپوليس خيلي سخت
است و شايد غيرممکن باشد. البته منظور اين حرف من اين نيست که از رقابت و
تلاش مي‌ترسم. من عاشق رقابت هستم و در فوتبال حرفه‌اي يک روز آدم مي‌آيد و
يک روز هم بايد با يک تيم خداحافظي کند اما امسال با توجه به سال جام
جهاني شايد با قبلا فرق داشته باشد و با توجه به اينکه شرايطم مناسب نيست
من به زودي تيم جديدم را مشخص مي‌کنم.

مهاجم قرمز‌پوشان خاطر نشان
کرد: من از حسن نيت دايي سپاسگزارم چون خيلي شفاف با او صحبت کردم و مسائل
را به او گفتم و دايي نيز خيلي خوب با من برخورد کرد که جا دارد از ايشان
تشکر کنم. من خيلي داشته‌ها يم را از علي دايي دارم و به نظرم دينم را به
پرسپوليس و دايي ادا کرده‌ام، هميشه صاف و صادق بودم و هيچ وقت سعي نکردم
براي کسي زير و رو بکشم، هميشه با صداقت کارم را در پرسپوليس دنبال کردم و
اميدوارم هواداران اين تيم از من رضايت داشته باشند.

رضايي تأکيد
کرد: در نيم‌فصل جدايي‌ام از پرسپوليس قطعي است اما اين را بدانيد يک روز
دوباره شاگرد دايي خواهم شد، با هيچکس مشکل و يا اختلاف نظري ندارم اما در
اين شرايط واقعا حضور من در پرسپوليس سخت است . خاطرات تلخ و شيرين زيادي
را با پرسپوليس دارم اما هميشه سعي کردم با تمام وجودم وقتي پيراهن قرمز را
مي‌پوشم براي اين تيم از جان مايه بگذارم حالا نمي‌دانم اين اتفاق افتاده
يا خير و قضاوت را به خود کارشناسان و هواداران مي‌سپارم.

رضايي در
پايان يادآور شد: تيم بعدي‌ام هنوز مشخص نيست اما اميدوارم تا لحظه آخر با
آرامش و توافقات انجام شده از پرسپوليس جدا شوم ولي اين اتفاق براي من سخت
است ولي مجبورم که اين تصميم را بگيريم چون دوست ندارم فوتبال من تمام شود و
حس مي‌کنم شايد جاي ديگر بروم بتوانم مؤثرتر باشم، من باز هم مي‌گويم از
رقابت هيچ ترسي ندارم و فقط اين تصميم را به خاطر آينده فوتبالي‌ام و حضورم
در جام جهاني گرفتم، اميدوارم که بتوانم براي تيم جديدم مؤثر باشم.







امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




یکشنبه 28 مهر 1392 - 14:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: rana &



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :