× توجه!


سلام مهمان گرامی؛
، براي مشاهده تالار ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


نام کاربري : پسورد :
يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
× خوش آمديد به انجمن تخصصي ما خوش امديد
× مهم! قوانين را حتما مطالعه کنيد
× مهم! کپي رايت را رعايت کنيد



تعداد بازديد 67
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 695
عضويت: 28 /4 /1392
محل زندگي: 1
سن: 22
شناسه ياهو: تراكتورسازي
تشکرها : 197
تشکر شده : 398

جلالي: نفس کشيدن هم برايم سخت است
جلالي: نفس کشيدن هم برايم سخت است




پس از اتفاقاتي که در بازي تراکتور و فولاد افتاد پس از چند روز کميته انضباطي يک امتياز از تيم تراکتور کسر کردند.




مجيد جلالي گفت: چنين چيزي اصلا قابل قبول نيست و من و تيم
تراکتور نمي‌توانيم کسر امتياز را بپذيريم. مگر مي‌شود آن اشتباهات داوري
برايت اتفاق بيفتد، بازيکن حريف به تيم‌ات توهين کند، به هواداران تيم
توهين کند آن وقت از تو امتياز هم کسر کنند. اين ديگر واقعا يک چيز عجيب و
غريب است.

جلالي که خيلي عصباني بود در ادامه گفت: اينطور نفس کشيدن
هم براي ما سخت است، اگر واقعا چنين چيزي اتفاق افتاد دوست دارم از اين
فوتبال بروم. من چطور چنين چيزي را بپذيريم در حالي که چنين چيزي عدالت
نيست. من کاري به تيم‌هاي ديگر ندارم اما اين حق و عدالت نيست که اين اتفاق
افتاده و بايد رسيدگي شود.

جلالي در پايان گفت: ما اصلا چنين چيزي
را نمي‌پذيريم و اعتراض مي‌کنيم و من نمي دانم اين راي براساس منطق و عدالت
صادر شده است. من سرمربي تراکتور هستم و بايد از حق تيم تراکتور و اين همه
هواداران پرشورش دفاع کنم و تا آخرين لحظه هم براي اين مردم که از ما در
استاديوم و همه جا حمايت مي‌کنند دفاع مي‌کنم چرا که آنها نه تنها توهين
نکردند بلکه خودشان را کنترل کردند و از يک فاجعه هم جلوگيري کردند چرا که
شايد اين اتفاق در جاي ديگر مي‌افتاد به مراتب اتفاقات تلخ‌تري مي‌افتاد
اما هواداران ما خودداري کردند و بزرگ‌منشي خودشان را نشان دادند.







امضاي کاربر :

[align=center]

تنــــــــــــها شادیِ زندگـــی من ایــــن است که. . .





هیچ کس نمیــــداند . . .



تــا چه انـــــــــــــــــدازه غمگینــــم. . . !

[/align]




دوشنبه 29 مهر 1392 - 10:31
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :